درباره وبلاگ


سلام سعي دارم اين وبلاگ رو تبديل كنم به گوشه اي دنج براي تمام كساني كه روحيه اي حقيقت طلب و احتياج به هم فكري،تبادل نظر و كمي شايد آرامش داشته باشند اميدوارم كه در اين راه موفق و از كمك هاي دوستان بهره مند شوم .
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان يه گوشه دنج و آدرس yegosheyedenj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 82685
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1


يه گوشه دنج
در مواقعي كه از همه چيز خسته اي دوست داري يه جايي باشي آروم و دنج كه خودت رو آروم كني اون موقع است كه يه گوشه ي دنج معني پيدا مي كنه




رئیس جمهور با اعلام این خبر که هفته آینده در یک نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهد، گفت: عیدانه خانوارها هفته آینده به حسابشان واریز خواهد شد

 

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی نژاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر که هفته آینده نشست خبری خواهد داشت، اعلام کرد: عیدانه مردم هفته آینده به حساب آنان واریز خواهد شد.

احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که توقع دولت از سازمان میراث فرهنگی در ایام نوروز چیست؟ گفت: انتظار از این سازمان زیاد داریم و در سالها گذشته نیز جشنواره هایی برگزار شده و امیدواریم امسال شاهد ابتکارات جدیدتری باشیم.

رئیس جمهور که به سرعت در حال ترک حیاط پاستور بود به خبرنگاران گفت: هفته آینده به سوالاتتان پاسخ می دهم.

احمدی نژاد همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا قرار است به کشورهای آفریقایی سفر کنید، گفت: چند کشور از ما دعوت کرده اند و در  حال هماهنگی هستیم و احتمالا در آینده به این کشورها سفر خواهیم کرد.

 



چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, :: 11:52 ::  نويسنده : saeed

خبرگزاری مهر: عیدانه ۷۰ و ۹۰ هزار تومانی دولت و مجلس به مردم که قرار بود در هفته جاری واریز شد، به هفته آینده موکول شد.

براساس توافق دولت و مجلس، کمک اقتصادی به اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۲۰ هزار تومان بیشتر از سایر اقشار جامعه خواهد بود. برهمین اساس، هر ایرانی ۷۰ هزار تومانی و اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۹۰ هزار تومانی به عنوان کمک اقتصادی شب عید دریافت خواهد کرد.

براساس اطلاعات رسیده، عیدانه ۷۰ و ۹۰ هزار تومانی دولت و مجلس به مردم که قرار بود در هفته جاری واریز شد، به هفته آینده موکول شد. در همین حال، احتمال واریز همزمان عیدانه ۷۰ یا ۹۰ هزار تومانی دولت و مجلس به مردم و یارانه نقدی اسفندماه امسال (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به ازای هر نفر) در هفته آینده وجود دارد.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بیش از ۷۳ میلیون ایرانی این کمک را دریافت خواهند کرد. کل اعتبار کمک اقتصادی شب عید۲٫۷ میلیارد دلار اعلام شده است که قرار است از صندوق توسعه ملی برداشت شود. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است این دلارها با نرخ مبادله‌ای تبدیل به ریال شوند تا در مدیریت بازار ارز نیز تاثیرگذار باشند.



دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:يارانه,واريز يارانه,عيدانه,دولت,مجلس, :: 12:3 ::  نويسنده : saeed
بانک صادرات ایران به منظور تأمین نیروی انسانی خود در نظر دارد در سرپرستی های جنوب و شرق تهران اقدام به استخدام کند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف تأمین نیروی انسانی خود در نظر دارد در سرپرستی های جنوب و شرق تهران و شهرستان های تابعه در شغل بانکدار(تحویلدار) از بین داوطلبان مرد از طریق برگزاری آزمون، انجام مصاحبه، معاینات پزشکی و … نیرو استخدام نماید.

شایان ذکر است حداکثر سن برای متقاضیان 27 سال در نظر گرفته و دارندگان مدرک کارشناسی در رشته های تحصیلی؛  حسابداری – حقوق – آمار – کامپیوتر بـا گرایش های (نرم افزار - سخت افزار)-فن‌آوری اطلاعات (IT) – صنایع بـا گرایش (برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها) – علوم اقتصادی بـا گرایش های (بازرگانی – نظری- صنعتی- اقتصاد کشاورزی- پول و بانکداری) - مدیریت بـا گرایش های (بازرگانی - صنعتی - دولتی- بیمه- امور گمرکی - بانکداری – فن آوری اطلاعات (IT) ) - ریاضی گرایش ( محض و کاربردی) می توانند در آزمون شرکت داشته باشند .

بر اساس این گزارش داوطلبان می توانند از ساعت 8 صبح روز شنبه 91/11/28 تا ساعت 24 روز 91/12/4 از طریق وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir اقدام به ثبت نام کنند
 


دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 11:43 ::  نويسنده : saeed

خبرگزاری فارس: گلشیفته فراهانی، در حاشیه اکران فیلم «سنگ صبور» در پاریس با فرح دیبا، همسر شاه مخلوع ایران عکس یادگاری انداخت.

 



دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:فرح,گلشيفته,عكس,شاه,ملكه,اكران فيلم,, :: 11:33 ::  نويسنده : saeed

وقتی صحبت از نوابغ اول جهان به میان می آید، ناخودآگاه نام آلبرت انیشتین به اذهان خطور می کند، اما این فیزیکدان مشهور آلمانی جزو این فهرست ۱۰ نفره نیست..!!!????

 

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:10 نابغه برتر جهان,ضريب هوشي,هوش,جهان, :: 12:55 ::  نويسنده : saeed

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد